Deze site maakt gebruik van cookies, je blijft wel anoniem. Voor meer informatie Cookie en Privacy Voorwaarden
We ontwikkelden een online merkidentiteit waar vooral beelden van vuur en ambacht centraal staan. We hebben de gedachte achter de kachels laten zien. De website is tevens een productcatalogus, maar we hebben gekozen om de beleving centraal te stellen. Best een flinke uitdaging als je bedenkt dat Leenders opereert door heel Europa, en met meer dan 250 dealers één van de grote spelers op de markt is. En dan ook nog een hele unieke.
Naast het online verhaal hebben we het oude logo een rebranding gegeven. Vanuit dezelfde gedachte. Eveneens zijn de productcatalogus en brochures door ons onder handen genomen, waarin we de verhalen van Bart Leenders teruglaten hebben laten komen. Een kachel is meer dan alleen een product om je huis te verwarmen. Het faciliteert de essentie van vuur.
Bart Leenders – de zoon van – is naast productontwikkelaar en eigenaar van Leenders Haardkachels, ook filosoof. Hij denkt na over het leven, de essentie van ons bestaan. Vuur. En die verhalen dragen de producten. Van een imago dat puur gericht wat op de productie van kwaliteitskachels naar een imago dat de beleving van de eindgebruikers prikkelt.
Volgende case
Premium Sound Solutions