Wij zijn , en wij zijn geinteresseerd in:

  • Strategie
  • Design
  • Web
  • Content

Wij zouden graag een afspraak maken om het project te bespreken. Jullie kunnen ons bereiken op

Met vriendelijke groet,

Urban Jungle Survivor Streetwear

Voor Survivor ontwikkelden we een merkidentiteit, waar de webshop haast als vanzelf uit voortvloeide. Wat is de beste vorm voor een onlinewinkel voor mensen met een uitgesproken kledingsmaak? En, hoe combineer je de hoge kwaliteit van de producten met de eigenzinnigheid van de merkidentiteit in een tijdloos design?

Klant
Survivor Streetwear
Dienst
Concept | Branding | Webdesign | Webdevelopment | Contentcreatie

We kozen voor een clean en strakke stijl. We gebruikten hiervoor de kleurstelling wit, antraciet en grijs. Omdat ‘content key is’ ontstond het idee voor het thema ‘Urban Jungle’ waarbij het beeld van een gorilla centraal staat. Onafhankelijk. Sterk. Eigen.

Natuurlijk staat een webshop niet op zichzelf. Daarom hebben we social media guidelines opgezet voor Survivor die voor, na, en tijdens de lancering konden worden ingezet. Het doel: bezoekers te activeren en zo veel mogelijk traffic naar de webshop te genereren.

Door het design op de (online) strategie af te stemmen, kreeg het merk de juiste vorm. Niet alleen in de uiterlijke verschijning, ook aan de ‘achterkant’. Het merk groeide uit tot een succesvolle webshop en de identiteit van de producten kregen een eigen karakter. Onderscheidend, precies zoals we hebben bedoeld.

Interesse gewekt? Tim vertelt graag meer over dit project.

Volgende case


Member-S Mag