Deze site maakt gebruik van cookies, je blijft wel anoniem. Voor meer informatie Cookie en Privacy Voorwaarden
Donna is gelegen naast het iconische Klokgebouw en heeft het bruisende Ketelhuisplein in de voortuin. Donna biedt ondernemers ruimte om te kunnen groeien met een mooie balans tussen wonen, werken en recreëren.
De branding en communicatie waar wij Donna van hebben mogen voorzien, is gericht op activatie. Direct aanspreken en uitdagen. Precies wat Donna ook doet voor de beginnende en ervaren ondernemers van Eindhoven. Strijp-S is ingericht volgens het roltrap model en biedt kansen voor iedereen. Van kleine start-ups en startende op de woningmarkt tot senior bedrijven en luxe appartementen. Donna speelt daarop in en is de middelste trede in dit model, persoonlijke groei is niet alleen maar mogelijk, maar staat het centraal binnen het concept. Deze beloften van de roltrap zijn gevangen in het beeldmerk.
Alles dus gericht op groei. Live. Work. Grow. Om deze beloften na te komen is het van belang dat de potentiële huurders en kopers elkaar versterken. De doelgroep kennen is dus belangrijk. Ondernemende, creatieve, vooruitstrevende mensen die niet bang zijn om hun talenten te laten zien, te ontwikkelen, en te delen. Verschillend, en daardoor aanvullend op elkaar. Maar de kern hebben ze allemaal met elkaar gemeen. Ze kijken vooruit, zien kansen en laten zich graag zien. Ze hebben lef. En tonen dat. Vooruitstrevende karakters die een actief leven leiden.
Volgende case
Lovano Kitchen & Bar