EMOVES City & Street Culture Platform

Emoves co-produceert talloze events in de 'city & street culture', brengt de volgende generaties in beweging met workshops en clinics (genaamd Skills). Daarnaast trekt het Nederlandse toptalenten naar het hoogste niveau met het ontwikkeltraject (masters).

Klant:
Emoves Eindhoven
Diensten:
Merkstrategie | Concept | Branding | Webdesign | Webdevelopment | Print | Content | Campagne
Website:

Binnen Emoves hebben er behoorlijk wat veranderingen plaatsgevonden. Ze zijn getransformeerd van festival naar kennis- en netwerk centrum voor ‘city & street culture. Een nieuwe identiteit dus; Emoves marks the spot. Een web aan kennis en daadkracht waarop de straatcultuur kan draaien en groeien. Een project maar we met Tegendraads met bijzonder veel plezier aan gewerkt hebben.

Beginnen bij het begin. Na veel veranderingen werd het tijd voor een harde aanpak, alles vanaf 0 weer opbouwen. Helderheid. Emoves bestaat uit drie kernactiviteiten die in verbinding met elkaar staan. (Skills, Masters en Events). Vanuit daar doen we dagelijks nieuwe kennis en contacten op (insights). “We act like a Gardener”, met andere woorden iets waar groeipotentieel inzit, moet je voeden.


Emoves skills

Samen met scholen, woningcorporaties en andere organisaties brengen we alles wat straat- en stadscultuur te bieden heeft naar de volgende generatie. We laten kinderen en jongeren kennismaken met o.a. sport, kunst, dans en spoken-word door middel van workshops en ‘take-overs’.


Emoves masters

Hierin maakt hét toptalent uit the Culture de stap naar het hoogste niveau. Twee jaar lang worden 12 makers intensief begeleid door hun coach bij het behalen van hun ontwikkeldoelen, waarbij er zowel aandacht is voor hun makers- als ondernemerschap. Het op maat gemaakte programma bestaat uit o.a. coaching en financiële ondersteuning.

 

Emoves events

Emoves is een platform dat het gehele jaar door talloze evenementen en concepten ondersteunt en versterkt op het gebied van street sports & city culture. Wij opereren landelijk en Brabant-breed, maar onze ‘hot zone’ ligt in regio Eindhoven.

Play
https://www.youtube.com/embed/?autoplay=1&controls=1&color=white&showinfo=0&modestbranding=1&theme=dark&autohide=1&rel=0&loop=1

Een identiteit die past bij de veelzijdige cultuur. Een ‘mark’ wat breed en met trots uitgedragen kan worden. Onze ‘mark’, een icoon met veel betekenis. Zo kun je er een street-marker tag uithalen. Het verteld iets over onze missie, namelijk we willen mensen in hun kracht zetten, laten groeien en de scene versterken. Vertegenwoordigd onze visie en 3-lagen van disciplines, Skills, Masters en Events.

 

Emoves is veelzijdig, toch schept de website helderheid. We weten wat we doen, we hebben de boodschap nu ook goed verpakt en vorm gegeven. Toffe interacties, waanzinnig beelden. Riff Productions heeft op basis van de nieuwe story en de campagne ‘Wherever we leave our mark we leave unity’ de brandmovie geschoten.

Interesse gewekt? Kali vertelt graag meer over dit project.

Volgende case


Mainstreet Sportsbar