Deze site maakt gebruik van cookies, je blijft wel anoniem. Voor meer informatie Cookie en Privacy Voorwaarden
3 funky barren en 10 uiteenlopende keukens, daar begon de opdracht. Met een onweerstaanbare huisstijl en een doordachte floormap kwamen we goed voor de dag bij potentiƫle keukens en barren. Met een heldere boodschap, wat overtuigingskracht hadden we snel onze droomkandidaten rond. Bouwen aan een doordachte identiteit met custom-bold-letters, statisch als de architectuur van het pand en met een flinke knipoog naar het Philips verleden. Een identiteit waar 1001 assets en templates bij geleverd zijn.
Op naar de volgende fase: personeel werven en de wereld kenbaar maken dat STR’EAT zijn opwachting maakt. De start van een digitale en offline campagne. Met als onderdeel: alle keukens en barren de kans bieden zich voor te vertellen met stuk voor stuk bijzondere ondernemers- en persoonlijke verhalen. Niet veel later werd de stad Eindhoven overspoelt met de opvallende roze posters.
Tevens ging de laatste versie van de website live. Want ook die werd in fases opgeleverd (richting keukens, richting personeel, final oplevering). Een website waar je zin krijgt om te genieten van al het goeds binnen STR’EAT. De website biedt ruimte voor alle stories die zijn opgedaan, een uitgebreide FAQ, eventkalender en reserveringssysteem.
Volgende case
EMOVES